Första besöket vid graven

publicerat i Familj, Melvin, Melvinsröst, älskadeängel;
Har inte fixat att gå ner till Melvins grav förrän idag. 
Det så många ohanterbara känslor som kommit när jag tänkt tanken på att han ligger där. 
Men idag va det dags. 
 
 
 Vi måste ta och beställa en gravsten till Melvin. 
Jag vet på ett ungefär hur den ska se ut. 
Vill ha ett hjärta och ett kort på Melvin och hans namnteckning.  
 
 
 Lämnade en skyddsängel till Melvin som jag fick av mina grannar när Melvin dog. Tycker den gör sig bra hos Melvin 🤍 
Vi tände ljus och lämnade ett hjärta. Sam hade fixat lite grankvistar. 
 
 
Saknaden och sorgen är så stark. 
Vet att det bara är Melvins skal som ligger där. 
Melvins själ är med oss varje dag. 
 
Ikväll har vi bakat kladdkaka och fikar åt Melvin oxå. Han älskade min kladdkaka. Tänt ljus för han här hemma 🕯
 
 
Mina fina killar. 
 
Idag är det även mors dag för alla mammor som förlorat ett barn 
 
 
Så en kram och massor av kärlek till alla er mammor som förlorat sitt barn ❤❤❤❤
 
 

Kommentera inlägget här :