Va rädd om varandra.

publicerat i Allmänt, Familj, Melvin, Melvinsröst, Vänner;
Låter som en klyscha, men vi har bara varandra till låns. 
Ta inte dina nära och kära för givet. 
En dag så finns dom helt plötsligt inte kvar. 
 
 
När livet ändras till brutal sorg så förstår man vad folk menar med just det uttalandet. 
Livet snurrar på som i ett ekorrhjul. Vakna, äta, jobba, äta, sova, dag in å dag ut.
Men ring det där samtalet till din mamma, eller bror, eller en vän etc... 
Ge en främling ett leende och ett hej när ni möts på stan. 
 
 
Ta en kaffekopp med en vän. Planera in nått roligt, eller nått enkelt som att se en film, äta middag. 
Kärlek kan man slösa med hur mycket som helst. 
 
Vi finns inte för evigt. Se till att att vårda era relationer. 
Jag är så otroligt tacksam för all hjälp och stöttning jag och mina barn har fått när Melvin dog 🤍
 
 
Gör det bästa av livet ❤
Lev här och nu. Lättare sagt än gjort. 
Men man kan ju försöka. 
Nu i coronatider blir ju det där med att träffas lite svårare. Men telefoner finns och sociala medier. 
Ett meddelande kan betyda så mycket ❤
 
 
Saknar min Melvin så det värker i hela kroppen 💔
Önskar jag kunde få en kram av honom, få höra hans röst igen, höra hans underbara skratt. 
 
Va rädda om varandra gott folk. 
Att finnas för dom som finns för er. 
 
 
Underbara Melvin 🤍🤍🤍
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jasmine:

Fint skrivet. Vill bara delge dig att jag läser dina inlägg.
Kram

Kommentera inlägget här :