Tatueringar

publicerat i Melvin, Tatueringar, älskadeängel;
Melvin älskade tatueringar. Han hade väldigt många. 
Jag va inte så förtjust i att han tatuerade sig i ansiktet och fulla händerna. 
Men när han låg där i respiratorn så tyckte jag att han passade så bra i sina tatueringar. Älskar dom ❤
Kan titta på alla kort nu och beundra hans tatueringar. 
 
 
När Melvin levde så sa han flera gånger, mamma kom till stan så gör vi en mor och son tatuering ❤ 
Jag som inte är en människa som velat ha tatueringar svarade att om han tatuerade in, mom och hjärta runt det så skulle jag göra en Melvin tatuering. Och det gick han med på. Han skrattade och sa självklart ❤
Tyvärr kom coronan och det blev inget besök i stan å tatuering 😔
 
 
Intelligens is the ability to adapt to change.
 
Jag står vid mitt ord, en tatuering eller två kommer det bli 💞 Hade bestämt redan på sjukstugan när Melvin låg i respiratorn vilket motiv jag skulle göra. Men nu har det blivit en ändring på det. Har valt ett annat motiv. 
 
 
Ska göra en valknut, precis som han hade. 
Sen kanske även något annat av hans tatueringar. 
Kommer sitta på vänster handled. Dels för att Melvin var vänsterhänt och för att hjärtat sitter på den sidan. 
 
Vet inte riktigt vad alla hans tatueringar hade för betydelse för honom. Vet att han gjort några han ångrar. 
Många har en kristen betydelse. Han hade även illuminato tatueringar. Och valknuten som har en betydelse från vikingatiden men är även kristen, treenigheten. 
På hans hals stod ordet blessed. 
Och han hade en uggla på sidan av halsen.
 
 
En snapchat bild jag fick av han när han nyss gjort ugglan. 
Hans brustna hjärta som finns både under hans öga och på handen sa han att det stod för en trasig själ 💔
Han lyssnade på Lil Peep och även han hade ett trasigt hjärta på kinden. 
 
 
Min fina Melvin 🤍
Snart ska mamma fixa tatueringar. Önskar bara att vi hade fått hinna göra dom ilag som vi tänkte ❤
Men vet att du kommer finnas med mig när jag ska till tatueraren 🙏❤
 
 

Kommentera inlägget här :