Frustration

publicerat i Korpberget, Melvinsröst, älskadeängel;
Igår kväll så googlade jag på korpberget. Hittar då en artikel som jag missat. 
Läser att ytterligare en ungdom som bodde på korpberget har dött i höst. 
Så fruktansvärt och hjärtskärande. 
Slungades tillbaka till tiden då det skrevs mycket om Melvin. 
 
 
 Att ivo inte stänger ner detta sk behandlingshem är för mig en gåta! 
 
Och att denna reporter har med en rättelse om Melvin I detta reportage om den pojke som avled i höstas förstår jag inte heller. 
Ingen reporter har skrivit att Melvin dog på korpberget överhuvudtaget. MEN,  egentligen så gjorde han det eftersom att han blev hjärndöd där. 
Men men... 
 
Finns mycket jag vill skriva om korpberget,  deras upplägg, om deras juridiska ombud etc... 
Inte är det fina ord man har. Inget positivt överhuvudtaget. 
Att dom inte ens har beklagat sorgen, att dom gjorde ett misstag,  alla lögner dom sagt till media. 
 
Hur många fler ungdomar ska dö pga korpberget?? 
 
 
Min fina älskade Melvin ❤ 
Som jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden. 
Att du aldrig for på korpberget. Att jag fick ha dig kvar. 
Sorgen verkligen äter upp mig. 
Har backat i min sorg. 
Och detta nya dödsfall på korpberget river upp alla minnen. Lider med hans familj. 
 
Sen ett tips till er som ensam har betalat ert barns liv försäkring, som inte fått hjälp av den andra föräldern. Kolla den försäkringen som du betalar och fyll i vem som ensam ska stå som arving. 
Bra att tänka på. Även om man inte tror att man ska förlora sitt barn.
 
Har man gemensamt betalat försäkringen till det gemensamma barnet under alla år så är det ju helt okej att dela på försäkringspengarna.
Men när man ensam har stått och betalat så känns det bara så fel att den andre ska få ta del av pengarna. 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jasmine:

Tack för att du delar med dig. <3
Så ledsamt att ännu en ung person har avlidit till följd av missbruk - under en placering på behandlingshem dessutom. :'(
Kram

2:a kommentar, skriven , av Jasmine:

(Sent) Svar: Jag uppskattar att du skrev tillbaka till mig.
<3 Tack för din visade omtanke. Jag har nu fått svar gällande min fysiska hälsa, det känns skönt att ha fått en diagnos.
Kram

Kommentera inlägget här :