Semestertripp

publicerat i Familj, Vänner;
Vill tacka alla som gjorde det möjligt att vi kunde fara på semester. När Melvin dog startades en insamling till mig och barnen. Valde då att fara på semester till Umeå med barnen. Har aldrig haft råd och möjlighet att göra denna resa om det inte var för alla underbara människor som var med på denna insamling. Så stort tack till er från mig och barnen 🙏💞
 
 
Vi har bott på hotell, ätit på pinchos, shoppat, varit på Mickelbogård och på Glassbonden. 
Det har varit både kaos, roligt och mysigt. 
Precis som det ska vara på semester 😜
Min älskade mamma och pappa var också med 💞
 
Vi har varit hos min lillebror med familj i deras sommarstuga. Fått träffa Sixten och Henning 💞
Barnen va så lyckliga över att få träffa sina kusiner. 
Och jag har fått mysa med lilla Henning. 
Lilla Henning ska även heta Melvin ❤ så otroligt fint att lillebror och Hea valde det namnet 🙏❤
 
 
Denna helg kommer vi minnas 💞
 

Kommentera inlägget här :