Exploderar

publicerat i Familj, Melvin, älskadeängel;
Ligger och lyssnar på "Melvinlåtar " Minns, känner hans doft av hans tröja som ligger bredvid mig, hans älskade kanin finns bredvid mig 🤍🕯🕊
 
 
Jag är ett vrak. Full av sorg, saknad och ilska. 
Men mina känslor syns inte utåt. 
Man har inget val än att fortsätta leva, kämpa och finnas.
Men det enda jag vill är att få vara med min fina Melvin  💔 Min sorg är djup och för evig. Finns inget som kan få mig att må bättre. 
 
 
 Det är himla svårt att förklara hur man känner, hur man mår. Finns inga ord lixom. 
 
Försöker hitta ljuspunkter i mitt liv. Leva i nuet. 
Goda middagar, drinkar, umgås med vänner och familj.
Men även om det inte syns så tänker jag på Melvin konstant. Sorgen ligger som ett mörkt moln över mig.
Men är så oerhört tacksam över alla som finns för mig och mina barn ❤❤ 
Utan er hade jag inte stått upp idag. 
 
 
 Även om jag många gånger känner att jag inte vill eller orkar kämpa så fortsätter man ändå.
Måste se allt det fina som finns i livet trots sorgen och saknaden. 
Min tid kommer sen.
Inte förrän då får jag se min älskade son igen. 
 
 
 Du och jag Melvin ❤❤ forever and ever 🤍🕯🕊
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Du kämpar på i den mån du orkar och kan. Tycker du är stark som orkar. Trots att det är tungt. Heja dig! ♡

Svar: Tack fina du 🤍
Nina Holmlund / minangelmelvin

Kommentera inlägget här :