En solig helg

publicerat i Allmänt;
 
Har spenderat helgen med familjen ❤ Dock saknades min lilla Anton, barnens kusin Aoch min lillebror med familj. (och Melvin såklart)
 
Har gjort mitt bästa för att försöka slappna av i helgen och vara mer närvarande. Men det är lättare sagt än gjort. På fredag blev det samtal med polisen och en journalist. Men det var viktiga samtal. 
Men resten av helgen har vi bara mysat. 
 
God mat, strålande sol och underbart sällskap. 
 
 
Sam och hans kusin satt och njöt i solen. 
 
 
På lördag grattade vi min storebror i efterskott. Vi fick Norrlands kebab till lunch och semlor till efterrätt 
 

Det va mums det. 
 
Är så tacksam för min underbara familj. Utan dom hade jag inte stått upp idag. Dom finns dygnet runt. Stöttar och tröstar ❤❤ Vi alla bär en fruktansvärd sorg. Och Melvin finns hos oss alla 24/7. 
 

Kommentera inlägget här :