Hur mycket ska man orka?

publicerat i Familj, Melvin, älskadeängel;
Innan min Melvin dog så var jag sjukskriven. 
Har 3 st diskbråck i ryggen och en enorm smärta i höger ben. Vilket läkarna tror kommer från diskbråcken. 
Provat alla möjliga tabletter och sjukgymnastik. Men inget har hjälpt. 
Nu är smärtan vidrig. 
Kroppen orkar som inte mer. All denna sorg efter Melvin och sen denna smärta. 
 
 
Sen så är min älskade farmor dålig. Hon betyder så galet mycket för mig. Den mest ödmjuka och fina människa jag någonsin mött.
Vet inte hur mycket sorg man ska kunna bära. 
Vår familj är hårt prövade nu. 
 
 
Min fina farmor och Melvin ❤
 
Vill lägga mig bakom en gråsten och försvinna. 
Livet är för tungt. Vet inte hur jag ska hantera allt. 
 
Det är långhelg nu så jag far till fjälls till mina föräldrar. 
Och ska hälsa på min farmor ❤ och farfar såklart. 
 
 
Melvin och hans mormor ❤ 
 
 
Va rädda om era nära och kära. 
Vi vet aldrig när vi förlorar dom. 
Vi har varandra bara till låns. 
Skapa minnen och knäpp mycket kort. 
Är så tacksam över alla kort jag har på Melvin.
 
 
Älskade barn 🕊🤍🕯
 
Hoppas ni alla får en bra helg ❤
Kärlek och omtanke till er. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jasmine:

Ta vara på dig.
Hoppas att ni kan få en fin helg.
Stor kram

Svar: Tack ❤ detsamma till dig. Kram ❤
Nina Holmlund / minangelmelvin

Kommentera inlägget här :