Tacksamhet/sorgetack

publicerat i Allmänt;
Dagens inlägg vill jag dedikera till alla otroligt fina människor jag har i mitt liv. Kommer bli svårt att få ihop alla. Men några måste få en extra eloge. 
Sorgen, saknaden och förtvivlan är svår att hantera. Men fått så otroligt mycket stöd, kärlek och hjälp. 
Och detta gäller även stöttning för mina söner Sam och Anton.
Först ut är mina föräldrar. 
 
 
Ni är helt fantastiska föräldrar. Dom har stått och kämpat med Melvin oxå. Alltid funnits för honom. Mår jag dåligt så lyfter dom mig. Finns dag som natt. Följt med till Melvin när han varit på behandlingshem. 
 
 
Mormor och Melvin ❤❤❤
 
 
När Melvin fyllde 10 år så får jag, mamma  pappa och Melvin till Bulgarien på semester ❤
 
 
Utan mina föräldrar hade jag inte stått upp idag. 
Tack för att ni är dom bästa föräldrar man kan vara ❤❤
 
Mina bröder med familjer har varit ett oerhört stort stöd oxå 🙏❤
 
 
 
Bästa storebror och lillebror ❤❤ Älskar er så ❤❤
 
 
På Sollefteå sjukstuga fick vi vara samlade och sörja 🕯🕊🤍 Vår högt älskade Melvin 
 
Sen har jag underbara vänner. Dom har sovit hos mig, kommit med blommor, mat, bröd, frukt, kakor, dryck, godis etc...
Är så otroligt tacksam. Och fått massor av kärlek på sociala medier. Evigt tacksam och jag känner eran kärlek 💞💞
 
 
Presenter och varma ord från Melvins gymnasiekompisar.
 
 
Kort på några av mina närmsta vänner ❤❤
 
 
 
Skulle kunna lägga ut hur många vänner som helst men kom ju på att jag har inte frågat om lov först 🙈
Så jag måste nog fråga om det först. 
 
Therese (lurans.blogg.se) , Bästa Martina, Camilla, arbetskompisar, vårat älskade tjejgäng, okända människor, Melvins vänner, ja ett stort TACK att ni finns för mig och pojkarna. 
Kan inte beskriva i ord hur mycket ni alla betyder. 
 
Sen ett stort tack till Karin på begravningsbyrån för all hjälp. Melvin fick den finaste begravningen man kan få 🤍
Tack till Erika och Veronica som sjöng så vackert 🤍
 
Finns så många att tacka ❤❤❤
Även ni som inte blivit uppräknade finns i mitt hjärta. 
 
Utan all er kärlek så hade jag inte stått upp idag. 

Kommentera inlägget här :