Ibland behövs en paus

publicerat i Allmänt;
Just nu är jag så fruktansvärt trött. Inte en vanlig trötthet. Den är förlamande. Hela kroppen står på paus. 
 
Har varit mycket utredningar, försöka hitta svar på vad som hände med Melvin det dygnet han låg på korpberget. 
Man får nya uppgifter varje dag. Och är det oerhört psykiskt påfrestande.
Många lögner och osanningar. 
 
Korpberget hävdar att dom försökt få kontakt med mig. Vilket dom inte gjort. Det är snarare tvärtom. 
 
Kommer ut ett uttalande imorgon på Allehanda.se. 
Blev matt när jag hörde det. Återigen har dom pratat  osammanhängande och gett ut olika versioner. Personalen säger olika saker om samma situation så nu känns allt som en soppa.
Känner mig helt slut. Tårarna rinner.Sorgen  och saknaden efter Melvin är så tung 💔😭
 
Korpberget skyller ifrån att det va andra som skulle tagit ansvar om Melvin. 
I ett uttalande har dom inget med Melvins död att göra. Sen helt plötsligt skriver dom att Melvin hade behövt läkarvård på en gång. Tragiskt och jobbigt. 
Uppslitande nå fruktansvärt. 
 
Tänker inte gå in i den diskussionen. Utan kommer ivo anmälan dom en 2:a gång. 
 
Är i stugan i helgen. Tänker njuta av solen och min familj så gott det går istället. Och försöka koppla bort all utredning. Kroppen måste få vila. 
 
 
 
 
Älskade Melvin när han var med oss i stugan för nått år sedan.
Tänker på han 24/7 ❤❤❤
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :