2 månader

publicerat i Allmänt, Familj, Melvin, Melvinsröst;
Idag är det två månader sen respiratorn drogs ut 💔😪
Är extremt tunga dagar nu. 
Mår så fruktansvärt illa. Känns konstant som jag vill spy. Så fruktansvärt illamående. Orkar inte ens le. 
Orkar inte sätta igång en tvättmaskin. 
Vill bara ligga under filten och vara ledsen. 
 
 
Sorgen kommer som en tsunamin. Slår undan benen på mig. Idag har jag sån sorg så det gör ont. Ångestattacker och huvudvärk. 
 
 
För evigt du och jag, Melvin ❤❤❤
 
Idag när jag kommit hem från fjället låg ett paket i brevlådan. 
 
 
Det var från Melvins gymnasieskola NTI i Umeå. 
Tårarna bara rann på mig. Så himla fint av dom ❤
 
Försöker tänka på allt det fina jag har kvar i livet. Att jag ska leva för Melvin. Men vissa dagar är sorgen för mörk. 
Längtar sååå mycket tills jag får träffa Melvin igen. 
 
 
Mina älskade söner ❤❤ Som jag älskar er. 
 
Vet inte vad jag ska ta mig till, hur överlever man denna smärta och sorg? 
Utåt sett så ser jag nog lugn ut. Men inom mig pågår det ett världskrig. 
 
 
Det gör så ont i mitt hjärta och i min själ. 

Kommentera inlägget här :